Šajā rakstā:
Sūdzība par produktu eapavi.lv veikalā – kā rīkoties?
Sūdzība eapavi.lv solis pa solim
Aizpildi elektronisko sūdzības pieteikumu, ja preci iegādājies tiešsaistes veikalā. (Uzmanību, tas neattiecas uz pulksteņiem!). Tālākā informācija tiks nosūtīta uz Tavu e-pastu.
- Aiznes preci uz Klātienes Veikalu, ja preci iegādājies Klātienes veikalā.
Paņem līdzi pirkuma čeku! - Nosūti mums bez maksas bojāto pulksteni , lai mēs varētu izskatīt sūdzību par to. Pievieno droši iepakotam pulkstenim
aizpildītu sūdzības veidlapu un reģistrē atgriešanu. Ja neizdodas reģistrēt atgriešanu – sazinies ar mūsu Klientu apkalpošanas Dienestu. produkta cenas samazināšana (Pircējs patur produktu); pilnīga produkta cenas atmaksa , produkta remonts vai apmaiņa (šajos gadījumos var pastāvēt nepieciešamība nosūtīt bojāto preci mums). Ja tiks pieņemts lēmums saistībā ar preces labošanu , salabotu produk tu nosūtīsim Tev 30 dienu laikā no tā saņemšanas brīža. Nosūtīšanai sagatavotā kartona iepakojumā ievieto produktus, kā arī arī garantijas karti (ja tāda tika izsniegta). Noņem no sūtījuma pavadlapas ar svītru un QR kodiem, kas atradās uz tā pakas saņemšanas brīdī. Uz sūtījuma drukātiem burtiem uzraksti vārdu „REKLAMĀCIJA”, kas paātrinās pakas nodošanu pārbaudei atbilstošā nodaļā. Izvēlies veidu, kā nogādāt produktu pie mums: DPD Paku Skapi – Atgriešanas norādes, izmantojot Paku Skapi . DPD Kurjeru – Pieteikt DPD Kurjeru sūtījuma paņemšanai . Atgriešanai izmanto PIN kodu, kuru izveidosi reģistrējot sūtījumu mūsu atgriešanas vietnē. Nosūti paku jebkurā DPD Paku Skapī un sekot savam sūtījumam DPD mājaslapā . Dodies uz tuvāko DPD Paku Skapi. Paku Skapja ekrānā izvēlieties „Nosūtīt Paku”. Ievadi atgriešanas PIN kodu, kuru izveidoji reģistrējot sūtījumu. Izdrukā jaunu pavadlapu Paku Skapī; Noņem veco pavadlapu un tās vieta uzlīmē jaunu. Noskenē kodu, kas atrodas uz jaunās pavadlpas Novieto sūtījumu Paku Skapī. Piesaki Kurjeru DPD mājaslapā . Noņem no iepakojuma vecās pavadlapas. Kurjers ieradīsies pēc sūtījuma ar jaunu pavadlapu.
Kā nosūtīt produktu, izmantojot DPD Paku Skapi?
Kā nosūtīt produktu ar DPD Kurjera starpniecību?
Sūdzība eapavi.lv veikalā – biežāk uzdotie jautājumi
Kāds ir garantijas laiks?
Vai produkta apmaiņa pret jaunu izstrādājumu pagarina garantijas termiņu vēl par 2 gadiem?
Kāpēc veikals man atgrieza naudas līdzekļus, neskatoties uz manu lūgumu labot vai apmainīt produktu?
Kāpēc man tika piedāvāta produkta labošana, ja saskaņā ar likumu man ir tiesības izvēlēties risinājumu?
Ko darīt, ja tika izmests eapavi kartona iepakojums? Vai apavus var nosūtīt citā kartona pakā?
Oriģinālā raksta teksts tika pārtulkots un pielāgots eapavi.lv bloga vajdzībām.