PAVASARIS/VASARA ’24! Atklāj sezonas karstākās tendences! PĀRBAUDI >


Sūdzība par produktu eapavi.lv veikalā – kā rīkoties?

Divas sivietes pielaiko augstpapēžu kurpes

Nav pagājis vēl ilgs laiks, bet uz saņemtajiem apaviem jau parādījušies bojājumi? Pilnībā Tevi saprotam, ja vēlies iesniegt par tiem sūdzību un, protams, sniedzam Tev šādu iespēju. Izlasi, kā vienkārši iesniegt sūdzību eapavi.lv veikalā un atrisināt problēmu. Ar zemāk aprakstīto norādījumu palīdzību Tu viegli tiksi ar to galā!

SS 24

Šajā rakstā Tu atradīs eapavi.lv sūdzības procesa aprakstu un precīzus rīcības norādījumus attiecībā uz pretenzijas iesniegšanas iespējām mūsu interneta un klātienes veikalā.

Pirmais un galvenais nosacījums – pirms sūdzības iesniegšanas novērtē produkta stāvokli un pārliecinies, ka bojājumi nav radušies tā neatbilstošas lietošanas vai kopšanas rezultātā. Tas ir ļoti svarīgi! Lai gan mēs vēlētos atzīt par pamatotām visas saņemtās pretenzijas, mums ir jābūt 100% pārliecinātiem, ka neatbilstības radušās ražošanas procesā.

Uzmanību!

eapavi.lv veikalā tiek pārdoti tikai oriģinālas izcelsmes produkti ar zīmola zīmēm. Katram mūsu veikalā iegādātajam produktam ir 2 gadu garantija.

Iepazīsti sūdzības iesniegšanas procedūru eapavi.lv:

Dodies uz elektronisko sūdzības veidlapu, kas atrodama vietnē: https://eapavi.lv/b/sudzibas

  1. Aizpildi elektronisko sūdzības pieteikumu, ja preci iegādājies tiešsaistes veikalā. (Uzmanību, tas neattiecas uz pulksteņiem!). Tālākā informācija tiks nosūtīta uz Tavu e-pastu.
  1. Aiznes preci uz Klātienes Veikalu, ja preci iegādājies Klātienes veikalā. Paņem līdzi pirkuma čeku!
  2. Nosūti mums bez maksas bojāto pulksteni , lai mēs varētu izskatīt sūdzību par to. Pievieno droši iepakotam pulkstenim aizpildītu sūdzības veidlapu un reģistrē atgriešanu. Ja neizdodas reģistrēt atgriešanu – sazinies ar mūsu Klientu apkalpošanas Dienestu.
  3. Par lēmumu, kuru pieņemam pamatojoties uz produkta fotoattēliem un sūdzības pieteikumu, mēs informēsim Tevi ar e-pasta starpniecību 15 darba dienu laikā.

    Ja sūdzība tiks uzskatīta par pamatotu, Tev tiks piedāvāta:

    1. produkta cenas samazināšana (Pircējs patur produktu);
    1. pilnīga produkta cenas atmaksa, produkta remonts vai apmaiņa (šajos gadījumos var pastāvēt nepieciešamība nosūtīt bojāto preci mums).
    1. Ja tiks pieņemts lēmums saistībā ar preces labošanu, salabotu produktu nosūtīsim Tev 30 dienu laikā no tā saņemšanas brīža.

    Atsevišķos gadījumos, ja sūdzības novērtējumam būs nepieciešama precīzāka bojājuma apskate, mēs lūgsim Tevi nosūtīt bez maksas preci mums.

    Sieviete ar dokumentu un telefonu
    Katram mūsu veikalā iegādātajam produktam ir 2 gadu garantija.

    Esam finiša taisnē! Sūdzības iesniegšanas procedūra eapavi.lv lēnām tuvojas noslēgumam. Kā rīkoties, ja rodas nepieciešamība nosūtīt produktu uz veikala Sūdzību nodaļu?

    1. Nosūtīšanai sagatavotā kartona iepakojumā ievieto produktus, kā arī arī garantijas karti (ja tāda tika izsniegta).
    1. Noņem no sūtījuma pavadlapas ar svītru un QR kodiem, kas atradās uz tā pakas saņemšanas brīdī.
    1. Uz sūtījuma drukātiem burtiem uzraksti vārdu „REKLAMĀCIJA”, kas paātrinās pakas nodošanu pārbaudei atbilstošā nodaļā.
    1. Izvēlies veidu, kā nogādāt produktu pie mums:

    Bezmaksas sūdzības procedūras īstenošanai eapavi.lv veikalā, nosūti mums produktu, uz kuru tā ir attiecināma ar:

    • Atgriešanai izmanto PIN kodu, kuru izveidosi reģistrējot sūtījumu mūsu atgriešanas vietnē.

    Ja kopš sūtījuma saņemšanas ir pagājušas 30 dienas, lūdzu, sazinies ar mums. Izvēlieties saziņas veidu.

    • Nosūti paku jebkurā DPD Paku Skapī un sekot savam sūtījumam DPD mājaslapā.

    Lai nosūtītu paku DPD Paku Skapī rīkojies šādi:

    1. Dodies uz tuvāko DPD Paku Skapi.
    1. Paku Skapja ekrānā izvēlieties „Nosūtīt Paku”.
    1. Ievadi atgriešanas PIN kodu, kuru izveidoji reģistrējot sūtījumu.
    1. Izdrukā jaunu pavadlapu Paku Skapī;
    1. Noņem veco pavadlapu un tās vieta uzlīmē jaunu.
    1. Noskenē kodu, kas atrodas uz jaunās pavadlpas
    1. Novieto sūtījumu Paku Skapī.

    • Noņem no iepakojuma vecās pavadlapas. Kurjers ieradīsies pēc sūtījuma ar jaunu pavadlapu.

    Uz e-pasta adresi Tu saņemsi nosūtīšanas apstiprinājumu, kā arī saiti sūtījuma izsekošanai. Seko savai pakai DPD mājaslapā.

    Uzmanību! Bezmaksas atgriešanas iespējas izmantošanas gadījumā sūtījumam nav nepieciešams norādīt adresi. Savukārt, ja atgriešana tiek veikta uz sava rēķina, ir nepieciešams norādīt zemāk minēto adresi :

    Dział Reklamacji MODIVO S.A., Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, Polska

    Lai uzzinātu vairāk, apmeklē tiešsaistes veikalu eapavi.lv. Pāriet uz Atgriešanas sadaļu

    Kāds ir garantijas laiks?

    Katram mūsu veikalā iegādātajam produktam ir 2 gadu garantija. Tas attiecas uz visu veikalā pieejamo produktu klāstu, ieskaitot akcijas laikā iegādātos produktus.

    Vai produkta apmaiņa pret jaunu izstrādājumu pagarina garantijas termiņu vēl par 2 gadiem?

    Nē, atbildības laiks par produktu netiek atjaunots.

    Kāpēc veikals man atgrieza naudas līdzekļus, neskatoties uz manu lūgumu labot vai apmainīt produktu?

    Ja minētā neatbilstība bija nenovēršama, būtiska un neatgriezeniska, kā arī cits tāds pats produkta modelis nebija pieejams, citu iespēju trūkuma gadījumā, mēs pieņemam lēmumu par līdzekļu atmaksāšanu. Tu vienmēr vari izvēlēties arī citu produktu no mūsu plašā piedāvājuma.

    Kāpēc man tika piedāvāta produkta labošana, ja saskaņā ar likumu man ir tiesības izvēlēties risinājumu?

    Saskaņā ar PTAL 28. panta 6. punktu:(6) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas preci izmantot, patērētājs nevar prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā. Pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ir pienākums pierādīt, ka preces neatbilstība ir maznozīmīga”.

    Ko darīt, ja tika izmests eapavi kartona iepakojums? Vai apavus var nosūtīt citā kartona pakā?

    Tu vari nosūtīt produktus mums jebkurā citā kartona iepakojumā. Pārliecinies tikai, ka uz tās nav novecojušu pavadlapu.

    Vairāk jautājumu un atbilžu par eapavi.lv sūdzības procedūru atradīsi mūsu Palīdzības Centrā vai mūsu vietnes sadaļā Sūdzības”. Apmeklē Palīdzības Centru vai Sūdzību sadaļu.

Orģinālā raksta tekstu bloga eapavi.lv vajadzībām ir tulkojusi un pielāgojusi Katrīna Paškeviča
Pievienojies mūsu Jaunumu biļetenam (sīkāka informācija Noteikumos) un...saņem 10€ atlaidi pirmajiem pirkumiem!*
Pārbaudīt veikalā
rokas bagāžas koferis, augstpapēžu kurpes, vīriešu čības, kurpju šņores, skriesanas apavi, vīriešu, vīriešu maki, penāļi, moon boots, maki, guess zābaki, ugg vīriešu zābaki, aldo, sudzibas, puma apavi, buči, apavi, teva sandales, lumberjack, baldinni, sieviešu apavi, celojuma koferi, pinko, vīriešu ziemas zābaki, jimmi choo, zabaki, koferi, guess somas, конверс, coccinele

Lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu augstākajā līmenī mūsu tīmekļa vietnes ietvaros, mēs izmantojam sīkfailus un līdzīgas tehnoloģijas. Tas ļauj mums nodrošināt mūsu tīmekļa vietnes pareizu darbību, tās drošību, kā arī tās pamatfunkciju izpildi. Vairāk informācijas

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close